Spune-mi la ce articol promoțional, pe care l-ai primit, te-ai gândit când ai citit titlul? Să îți spun și eu. Când mă gândesc la un cadou promoțional primit de-a lungul timpul îmi vine în minte imediat o sacoșă de bumbac, pe care am primit-o la un eveniment. De ce mă gândesc la ea? Pentru că mă folosesc de ea. Îmi este de ajutor. Aceasta ar putea fi definiția unor articole promoționale WOW. Te folosești de ele, îți sunt utile, iar firma care le-a folosit pentru promovare a devenit cunoscută, practic dai cu ochii de ea de câte ori folosești acel produs. Și cele de care nu îți mai aduci aminte, nu te-ai folosit niciodată de ele, zac printr-un sertar sau coșuleț unde aduni tot felul de lucruri despre care crezi că poate vreodată îți vor folosi la ceva sunt acele articole promoționale nașpa și învechite.
Acum te provoc să mergem cu imaginația și mai departe. Închipuie-ți că ești #SuperErouToday și le declari ”război” antreprenorilor și publicitarilor care nu vor să se inoveze. Care în continuare propun obiecte promoționale deloc utile, care nu vor pur și simplu să gândească ”out of the box”.
Obiectele promoționale ajută o firmă să se promoveze, dar să și rămână mereu în contact cu clienții. Obiecte precum pixuri, calendare de birou, mingi antistres, care conțin un mesaj interesant și logo-ul unei firme, sunt folosite des și asta înseamnă că numele firmei care le-a distribuit este mereu în fața clientului. Le folosește și își aduce aminte ușor și repede de firma respectivă. Am putea spune altfel: obiectele promoționale sunt un fel de carte de vizită, dar mult mai la îndemână.
Da, este foarte util să cunoști și grupul țintă al firmei. Cui se adresează produsele firmei respective, dar, la fel de bine, poți încerca acea gândire WOW ca a unui #SuperErouToday căruia îi plac provocările.
Cum ar fi să propui unei firme să ofere brichete ca produse promoționale la un moment dat. Iar dacă vine întrebarea: păi ce facem cu cei care nu fumează?, să le răspunzi că de data asta de la un produs clasic te-ai gândit să îl faci WOW prin personalizare. Brichetele sunt de obicei printre obiectele care se pierd cel mai des și cel mai repede. Și atunci o brichetă simplă ar putea veni însoțită de logo-ul fimei și mesajul: #pentruunprietenuituc. Pe spate ar putea fi trecut site-ul care duce către firmă.
Indiferent la cine va ajunge această brichetă, cu siguranță va atrage atenția. Firma care le va folosi își va atinge obiectivul și clienții își vor aduce aminte de produs și de mesaj. Și mai ales de la cine este mesajul.
Un #SuperErouToday este atent la vremurile pe care le trăiește. Orice firmă ar putea, de exemplu, în această perioadă dificilă pentru toată lume, să ofere cadouri promoționale instrumente de scris. Și nu orice fel de instrumente de scris ci niște culori, poate cu mesajul #letsbringsomecolor.
Oricine va primi în aceste momente un astfel de cadou promoțional va zâmbi. Cu siguranță vor fi folosite și de numele firmei își vor aduce aminte mulți dintre cei care le-au primit.
Acesta ar putea fi un exemplu de articol promoțional WOW. La care poate nu te-ai fi gândit în mod normal, dar care poate fi folositor multora și tocmai pentru că este diferit va rămâne în minte.
Cum ar fi ca un cabinet de oftalmologie să ofere cadouri promoționale evidențiatoare cu mesajul #cunoivezimaibine.
Plecând de la un instrument de scris, un cabinet oftalmologic poate construi o campanie de promovare WOW cu ajutorul articolelor promoționale interesante, altfel, utile. Nu te-ai gândi la asta pentru promovarea sau fidelizarea clientilor unui cabinet de oftalmologie, dar provocarea de azi este să salvăm lumea de cadourile promoționale nașpa.
Și obiectele pe care le primim de obicei pot fi transformate din banal în WOW. Agendele, de exemplu, ele sunt utile tot timpul, dar cum ar fi să fie mai mult de atât. Utile și cine le primește să spună: vai ce tari sunt! O agendă altfel poate fi cea pe care o propun cei de la Today Advertising, cu benzi elastice și semne de carte creative, cu închizători magnetice, colțuri rotunjite și cu pagini din hârtie de piatră. Deja nu mai vorbim de o agendă banală, ci de un produs promoțional care chiar a declarat ”război” agendei învechite.
La fel de WOW mi s-ar părea ca o firmă care promovează mișcarea și activitățile în aer liber să ofere cadouri promoționale niște rachete. Nu doar că vor fi folosite, dar mesajul lor ar ajunge și mai bine la clienți. Ar putea fi personalizate cu orice text interesant, cu logo-ul și chiar site-ul firmei.
Cum ar fi ca o firmă de turism să ofere clienților ei încărcătoare externe. Știm cu toții când călătorim ce utile sunt, unde mai pui că atunci când mergem să vizităm ceva, vrem să facem multe poze și nici nu știi când se duce bateria. Acesta ar fi un exemplu de cadou promoțional WOW foarte folosit care ar putea ajuta o firmă să rămână în contact cu clienții săi.
Toate obiectele pe care în calitate de #SuperErouToday vi le-am propus le găsiți pe site-ul celor de la Today Advertising. Au o experiență pe piață de zece ani. În tot acest timp au reușit să cunoască limba cadourilor promoționale, ba chiar să îi corecteze greșelile. Exact asta își doresc. Firmele să renunțe la obiectele promoționale prăfuite, învechite, să gândească și să aleagă fără teamă, creativ. Așa cum ai putea alege să oferi în plină vară umbrele, cu gândul că #nicinuștiicândseadunănorii. Ar putea fi o firmă de asigurări, de ce nu?
Au adus în România produse inovatoare, obiecte utile, pe care le pot personaliza cum vrei tu. Cu siguranță un #SuperErouToday se va inspira din site-ul lor și va câștiga în ”războiul” împotriva cadourilor promoționale nașpa.
Articol scris pentru Spring SuperBlog.
Sursă foto: Today Advertising.
One comment