V-am mai spus că am o vorbă veche din popor care îmi place foarte mult, pentru că ne îndeamnă să ne facem viața mai frumoasă și să ne bucurăm de ce avem: ”Fă rai din ce ai!” Asta vă doresc și vouă în această perioadă! Probabil că ați auzit-o de multe ori, ei bine, acum este momentul să o puneți în aplicare. Putem alege să ne plângem sau să ne bucurăm de ce avem, în fiecare zi.
Nu mai știu de câte zile stăm în casă. Nu ne ajută număratul. Încercăm să ne descurcăm cum putem. Natalia își duce creativitatea spre culmi înalte. A pictat tot ce se poate picta, a trecut la experimente. Pune culori în apă, în lapte, încearcă să convingă pisica să le bea. Noroc că nu îi iese. Își face din scaune mașină cu care se duce la magazin după lapte. Este la zi cu episoadele din Peppa Pig. Eu am oprit sonorul de la grupul părinților de pe whatsapp pentru că nu am visat să fiu educatoare vreodată, dacă înțelegeți ce vreau să spun. Mi-am făcut curat în dulap, am amenajat balcoanele, zic că sunt terasele mele. Înainte să mă apuc de scris am mai plantat cu ea niște plante aromatice pe balcon. Vă recomand cresonul. 🙂
Ne bucurăm de ce avem, cum putem. Pe lângă bloc am niște case și ne bucurăm de pomii înfloriți din curțile lor. La ce liniște este în cartier, pot spune că au înflorit doar pentru noi să îi putem admira de la balcon. Îl întreb mereu pe soțul meu ce fructe fac cei cu florile roz. Constant că am și început să uit în ultima vreme. El se ocupă cu gătitul. Și cumpărat vin de calitate. Eu m-am apucat de citit ”Pedantul în bucătărie” al lui Barnes. Mă simt în sfârșit mai puțin vinovată pentru toată făina și drojdia risipită aiurea.
Din când în când mă mai machiez, îmi fac câte o mască, pentru că spuneți voi ce moment mai bun să dovedim că ne facem frumoase pentru noi și nu pentru alții.
Pe vremea când mă puteam plimba liberă pe unde voiam eu, îmi plăcea să intru în magazine cu produse cosmetice. Îmi place la nebunie cum miroase în ele. Și citeam povestea de pe etichete. E plăcerea mea vinovată. Prefer produsele românești și asta mi se trage de la Doina de la Farmec. Este un lapte nutritiv folosit și pentru demachiere. Îl știu de la mama. Văd și acum bidonașul acela cu capacul mov închis. Și mirosul.
Aceasta este prima firmă de cosmetice de care eu am aflat și care mi-a rămas în minte. Între timp ei s-au dezvoltat și sunt acum cel mai mare producător român de cosmetice. Între timp și eu am crescut și folosesc tot mai multe produse de la ei.
Tot acum este momentul în care am fost mai atentă la toți cei care s-au implicat in comunitate, cei care au arătat grijă pentru cei care au grijă. Cei care au făcut rai din ce au avut și au dat mai departe. Farmec a arătat că o firmă de produse cosmetice poate înfrumuseța și faptele. Oamenii și faptele lor și poate așa, având la bază valori despre frumos și bine, lumea poate arăta altfel.
Imediat cum a început lupta împotriva virusului Covid-19 Farmec a anunțat că începe producția a două noi produse igienizante pentru uz personal, pe bază de alcool 70%. Este realizat cu resursele existente și au spus că vor fi prioritizate solicitările pentru consumul colectiv, în instituțiile publice, cei care sunt de fapt în prima linie împotriva răspândirii noului coronavirus. Se așteaptă avizele necesare, iar până la startul producției de biocide, Farmec deja livrează instituțiilor și companiilor care luptă cu virusul igienizante pentru mâini.
Data viitoare când nu știi ce cremă de față să îți cumperi, te rog să îți aduci aminte de toate acestea. De oamenii din spatele acestor povești, de campaniile pe care le-au dus, de felul în care au înfrumusețat lumea prin faptele lor și implicarea în societate.
Tot cei de la Farmec au lansat o altă campanie prin care ne îndeamnă să avem grijă de natură. Abia așteptăm să ne plimbăm prin natură, să ne întoarcem în pădurile prin care ne petreceam atât de frumos timpul. Nu-i așa că acum apreciați mai mult natura?
Campania ”Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” este un demers de responsabilitate socială pentru reciclarea ambalajelor și produselor din portofoliul propriu. Eu îmi doresc ca Natalia să respire aer curat, să se bucure de natură, să o respecte, să trăiască într-o lume mai curată. Ca să învețe asta, trebuie să fim noi un exemplu pentru ea.
Campania s-a derulat în mai multe magazine de brand unde au fost amplasate recipiente de colectare a deșeurilor de ambalaje din hârtie, plastic, sticlă, metal și aluminiu. Este un pas important și până la urmă cineva trebuia să îl facă. Știți cum se spune: orice călătorie începe de undeva. Grija față de natură poate începe de aici.
O altă campanie care mi-a plăcut și mi-a adus aminte de laptele nutritiv Doina pe care l-am descoperit la mama a fost ”Frumusețea și încrederea se cultivă în familie”. Da, într-adevăr, familia este principala sursă de formare a deprinderilor de îngrijire personală. Au lansat produse care să acopere nevoile de îngrijire ale întregii familii.
Cine judecă cel mai aspru femeile? Vă mai aduceți aminte întrebarea? Era lansată în cadrul unei alte campanii Farmec: Unirea la feminin, prin care încurajau femeile să se unească în frumusețe și să ajute alte femei.
Acestea sunt câteva din campaniile care invită, așa cum am spus de la început, să facem rai din ce avem. Sunt un exemplu. Cu resursele și experiența noastră să facem bine, pe care să îl dăm mai departe.
Gândiți-vă la toate acestea acum. Faceți bine, dați binele mai departe. Bucurați-vă de fiecare zi și implicați-vă în activități frumoase. Aveți grijă de cei care au grijă. Să vă alăturați în asfel de campanii. Să le încurajați. Să vă amintiți.
Articol scris pentru Spring SuperBlog.
Sursă foto: Farmec.ro; arhivă personală.
One comment